Ska jag köpa en jacka idag tro?

Heej! Vi slutade klockan 11 idag (eller nja, man slutade typ när man var klar)
Så såg banan ungefär ut, som vi sprang/gick, det fanns vatten pauser på tre ställen efter "vägen"
när man kom längst upp så fick man en stämpel (med en snö gubbe på) som
visade att man hade sprungigt ända upp.
Det gick ganska bra jag kom inte först men jag kommer heller inte sist,
så jag är ganska nöjd ♥
(lånade en bild från google och målade dit sträck så som jag kom ihåg den)
 
Nu ska jag se om mamma har kommit hem, hon gick ut med hunden för ett tag sen.
vi skulle å köpa en jacka idag men klockan är ju rätt mycket så jag tror inte vi hinner det...
Vi hörs iallafall senare
 
Kraaam ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0