God natt

Idag har jag gjort en massa saker så jag har inte hunnit blogga, för "imorse" kl 11 vaknade jag hos Lisa, ni mins väll att ja skrev att jag skulle "sova" över med några kompisar, jag sov ungefär 2 timmar. Elnas pappa kom å hämtade mig, Elna, Ellen och Emma. Han skjutsade hem Emma. och körde oss andra till östraämtervik för vi skulle se på film med konfan, sen va vi på en liten gudstjänst (eftersom man måste de när man tar konfirmation ). Pappa hämtade mig och vi åkte å köpte pizza, nu på kvällen har jag gjort läxor.
FÖRLÅT FÖR VÄRLDENS MEST OINTRESSANTA INLÄGG :(
Godnatt jag ska försöka sova nu


Kommentarer
Postat av: Mathilde

Fin blogg.

Kolla gärna in min blogg =D Ha en bra kväll.

2013-01-08 @ 22:18:06
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0