Igår var jag med Elna och Ellen



Heej! ♥

Igår gick jag, Elna och Ellen i 3 timmar och försökte sälja Holländska blomlökar (pengarna går till klassresan)
Det gick inte så jätte bra det var typ bara 3 personer som köpte ♥

Ett tips gå inte på en halkig gräsmatta när det börjar bli mörkt i klackskor :s
Jag trampade fel med foten 6 gånger igår och de första fyra gångerna var på en halkig gräsmatta.. :((( ♥
Jag gillar absolut inte halkiga gräsmattor efter de!!!.... ♥

Senare idag ska jag till Matilda på födelsedagsfest kommer bli jätte kul :D <33
Jag har fixat en liten söt pressent som jag kanske laddar upp om några dagar eller nått för jag kan ju inte ladda upp den innan hon har fått den ;) ♥

Bloggar senare ♥

Kraam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0