Pinsamt....!!!! ♥

Halloj! ♥

Idag har vi haft frilufsdag på skolan, vi fick välja mellan att åka skridskor, trysil, bowling,
örebro badhus, ridning m m.
Jag valde bowling orkade lixom inte åka nånstans... ;) ♥
fast jag borde nog inte ha valt bowling för jag skämde ut mig JÄTTE mycket :(( ♥
Nu ska jag förklara vad som hände (bara så ni vet suger jag på att förklara saker...)

Jag, Matilda, Lisa, Felicia + 2 till delade på en "bowlingbana" det var ganska många personer där.
iallafall när jag skulle slänga iväg min andra bowlingkula så såg jag inte att bomen som ska rätta till käglorna fortfarande
var nere, så min kula krockade ju rakt in i bommen....
sen fastnade typ bommen för den åkte inte upp igen.
och seriöst alla som såg det skratta skiit mycke åt mig och jag höll på å DÖÖ de va jätte pinsamt!!! :s
och då var vi tvungna att vänta i ca 15 minuter innan en tjej klättrade över alla bowlingbanerna för att sätta igång våran bana....

målade en bild på paint....



kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0