Det här köpte jag igår ♥

Heej!♥

Nu hade jag tänkt ladda upp bilder på det jag köpte i karlstad... ♥


linnen gina tricot 99 kr styck... katten fick jag med på köpet... ;)


skopunkten 300kr/400kr kommer inte ihåg... ♥ (så bra minne har jag)


nagellack gina tricot 39 kr ♥


Skjorta lindex 199kr (så ser skjortan egentligen ut det är bara lite konstigt ljus på första bilden)


örhängen glitter 30 kr

 
Jag köpte en rosa sån där tröja också men blogg.se krånglar så det går inte att ladda upp den D: ♥
Dom kostade i alla fall 199 kr styck och jag köpte dom på vila


örhängen kappahl 79 kr styck... så de kostade 158 kr för båda ♥


H&M jeansskjorta 199 kr mamma betalade (skjortan ä blåare i verkligheten)


örhängen kappahl vet inte vad dom kostade för jag fick dom av mamma :)♥

Jag köpte också ett par svarta jeans för 400kr och en jacka för 450kr

tror inte jag har glömt nått♥


pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0