Äntligen sportlov!!

Hellu! ♥

Igår kväll var jag och bowlade med Matilda och Klara, jag va dåligast.... men jag va bättre än förra gången jag spelade (som tur ä) ;D
sen efter bowlingen ringde klara och skulle beställa pizza åt oss... HAHA ja döör fortfarande...
 
Här är en bit av samtalet mellan Klara & pizza gubben....

Pizza gubben - kvarngatanspizzeria.
Klara - Hej.
Pizza gubben - Hej!
Klara - jag ska beställa pizza.
Pizza gubben - ja vet.....

Hahahaha jag och Matilda höll på att dö när klara berättade det ;D ♥
Sen sov Matilda och Klara över hos mig vi hade jätte skojj! <33
vi bakade muffins, spelade sims, skrattade MYCKET, spelade guitar hero ( som vanligt ) m m. ♥


Visst blev dom söta ^^♥





Det färg glada grejset är grädde med karamellfärg ;)♥


kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0