Jag är trött !!

Heej!

Nu är jag tillbaka från bloggpausen!!

Har just jobbat klart med No läxan...

Idag/igår har jag ju varit med klassen och "sovit" i timmerstugor ( inte för att jag har sovit men ).
Det var ganska kul :)

Idag slutade vi klockan 12 och då ringde jag pappa och frågade om han kunde hämta mig.
Han svarade att han kunde det så jag började att gå hemmåt med 3 "STORA" väskor,
när jag ungefär hade gått 0,5 km så ringde pappa och sa att mamma hade råkat tagit med båda bil nycklarna till jobbet. Så då var det bara att forsätta gå 3 km med 3 "STORA" väskor och med trånga skor
gissa om jag är trött, så nu kommer jag inte orka ta ett enda steg till.

Nu ska jag käka pizza :D

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0