Har inte orkat...

Har inte orkat blogga har varit förkyld och haft jätte ont i huvudet
har det nu med men hade lust att blogga lite<3
hatar att va sjuk men nu var det faktiskt ganska länge sedan jag var det.

igår gick jag på sunne marten med några kompisar det var kul:)<33
vi åkte ner till sunne kl 9.45 och åkte hem kl 6.00 :)<33
senare på kvällen åkte jag till Lisa där var jag med Matilda Klara Erica Emilia
Lisa Wilma och mig själv:) igentligen skulle vi sova över men mitt i natten typ kl 3 fick jag
jätte ont i huvudet och fick åka hem <33
men men man kan ju inte alltid vara frisk...



Men måste gå och äta grillat nu lägger kanske in lite bilder sen eller imorgon 
 

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0