Jag var i Charlottenberg och shoppade idag :')

idag har vi varit på badresa med klassen det var inte så kul för jag badade inte, 
jag önskade att jag gjorde det<3
ja ja, jag kom hem ungefär kl 12 tror jag och åt mat sen åkte jag till charlottenberg för att shoppa.
jag shoppade mer än jag egentligen skulle eller hade råd med ;)



jag  köpte:  




två väskor en svart glittrig och en blå vit.




två par skor ett par svarta och


ett par vita . <33 :)


en Ring

Jag köpte också:

en svart vit randig tröja,
en ljus rosa huvtröja och
ett par rosa byxor

det var nog allt..
 
förlåt för dålig kvalite på bilderna:'(


puss♥


Kommentarer
Postat av: millan

Gud vad fina saker! :D ♥

2011-05-21 @ 12:04:26
URL: http://lillamillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0