Den här veckan

Vet dålig uppdatering den här veckan också men här kommer lite vad jag har gjort den här veckan<3

I tisdags åkte jag ju till sjön med Lisa och Emilia vi skulle bada och fota:D<33
men när jag skulle åka dit så hittade jag inte min kamera har inte hittat den än heller:'(
så jag kan inte fota eller lägga upp några nya bilder föränn jag hittat den:'(

 Torsdag var vi och träffade våran nya klass till högstadiet var nöjd med min klass:)
 
I fredags hade våran "gamla" klass disco:)
haha brand larmet gick för vi hade sprutat ut för mycket rök med rökmaskinen
men som tur var så ringde en till brand kåren och sa att dom inte behövde komma
och sen forsate discot till 11:)<33
sen sov jag över med Matilda vi hade jätte kul:)<33

det är vell typ det jag gjort den här veckan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0