Åska :'(<33

Hej
Jag kunde tyvärr inte blogga så mycket igår för det
åskade :'(
så klart för jag är jätterädd när det åskar :'(<33

Nu ska jag berätta ett åsk minne

Jag var med Emilia och vi sov över hos mig.
så började det såklart åska jag och Emilia som är rädda för åska.
så slog det det ner i min telefon som stod i min metall bokhylla
så lampan som stod bedvid explodera så det blev en jättesmäll och det började ryka, lukta bränt och
det flög glasbitar över hela rummet.
vi blev jätte rädda!!!
min mamma hade precis kommit in till oss när det slogner så hon hör inte lika bra längre.

 

puss♥


Kommentarer
Postat av: millan

Usch, det kommer jag aldrig glömma! :'(

Men tur att det inte började brinna eller något iaf! (:<3<3

2011-06-07 @ 21:46:51
URL: http://lillamillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0