JAG 13 ÅR :D<33

Hej Hej
idag fyller jag 13 år :D<3
Jag har fått många fina pressenter :)
fler blir det senare idag när mormor, morfar, kusinerna, pappas syster kommer hit.
då ska vi äta kinamat på kinarestaurangen
Älskar kinamat

Här kommer det jag har fått:


Vattenlandskort:)<33


 Halsband, armband och örhängen från farmor :)


Pressent kort på garderob



Sims 3 Barnacle Bay


Tuggummi


Lurad den var full med tior :D
59 stycken


En plattång :D


Två tröjor.


en klocka :)


Vita tights


En bok om cupcakes


Parfym :)<33



Jag fick lite mer små grejer också som jag inte orkar ladda upp..

puss♥


Kommentarer
Postat av: LisA (L)

GRATTIS!!! såg dig på sunne btw<33

2011-06-03 @ 13:44:27
URL: http://angelsandtheboys.blogg.se/
Postat av: Johanna / pyssligajag.blogg.se

Tack<33 gjorde du, jag såg inte dig <33

2011-06-03 @ 21:20:34
URL: http://pyssligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0