Har varit i stan med mamma ♥

Hej
Idag har jag varit i stan med mamma skulle shoppa men jag hittade nästan inget jag ville ha ♥
fast då har jag ju sparat pengar "Duktiga jag ä" ;)
Vi åt glass och jag köpte en


Nagel penna,
så sen ska jag måla naglarna lägger kanske upp bilder på dem senare eller imorgon :)

Jag fotade lite när jag kom hem :)
Här kommer bilderna


Jag borstade Velvets pels ;)



Hihi söt ^^




Tindra ute och busar ;)


Bamsan :)









Ska måla naglarna nu
bloggar senare



puss ♥


Kommentarer
Postat av: Lilly

Tävlingen för att vinna ett valfritt smycke från smyckadig.se är nu avslutad! Kika in och se ifall det var du som vann :) Kram!

2011-07-07 @ 10:53:04
URL: http://liilly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0