.♥.♥.♥.♥.

Igår följde jag med Matilda till Hova riddarvecka
där kollade vi på riddarspel vi var också och shoppade lite.
Det var jätte kul :D

när vi var på väg till bilen upptäckte jag att mobilen var borta så vi gick och leta efter den,
när vi gick där och letade kom en av riddarna fram och frågade om vi letade efter något och jag svara att jag letade efter min mobil och han sa att han hade hittat en mobil på en gångväg längre bort och att han hade den i sin husvangn så vi följde med honom dit. . .
och där var "MIN MOBIL!!" :D
gissa om jag blev glad... :D
tur att det finns ärliga människor.

Efter det åkte vi hem till Matilda och jag sov kvar där, senare idag klockan halv 3 kom mamma, pappa, lillebrorsan och hämtade mig och då åkte vi till vattenlandet i sunne. 
jag låg och solade för hade inte lust att bada idag.




Det var väll det som har hänt den här hälgen ;) ♥
ska äta nu.


puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0