Nu är jag tillbaka ...♥

Hej! :D
Nu är jag tillbaka fån bloggpausen.
Nu ska ni få höra vad jag har gjort dom senaste dagarna. 

Tisdag: inte så mycket...

Onsdag: Har glömt ;) men tror jag var hemma

Torsdag: Jag var på sunne vattenland med lisa senare på kvällen kom mormor och
morfar så firade vi min namnsdag :)

Fredag: Var jag med familjen till charlottenberg där var vi på croconilen, det är "typ" ett litet zoo där man kan kolla på ormar, krockodiler, lemurer, näsbjörnar m m.
efter det skulle vi shoppa lite, jag köpte bara ett linne.
Bilder kommer senare när jag hittar "sladden som man överför bilder med" har tappat bort den som vanligt ;).

Lördag: var jag på släkt kalas,
vi spelade kubb,
badade,
åt god mat,
pratade,
det var väll de vi gjorde egentligen skulle vi spela lite fotboll också men det började spö regna och åska.

söndag: ska väll bara vara hemma tror jag.

ja  det var väll de jag gjort den här veckan.


Bloggar inget mer idag om jag inte hittar "överförings sladden" till kameran.




puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0